Sunday, December 14, 2008

Dumm Takk!


Selepas lama berfikir panjang..Akhirnya terjadi jugak blog karutan nih..


Seperti mana budak-budak laki normal yang agak gila bola, aku pun tergolong dalam group yang sama.


mari tengok fixtures team favorite aku-Arsenal


1 Nov 08: Arsenal 1-2 Stoke City - Dem! kelab ayam pun bleh kalah! Frust


Next: Arsenal vs Manchester United..aku berjanji dalam diri sendiri, kalo menang game ni confirm aku akan start blogging.


8 Nov 08: Arsenal 2-1 Man Utd - yeah! aku janji nak blogging tapi tak janji bila..jadi buat2 lupa cukup..lalala~~


15 Nov 08: Arsenal 0-2 Aston Villa - Dem! Frust

22 Nov 08: Arsenal 0-3 ManCity - Double Dem! Frust Frust


aku janji lagi skali..lepas ni kalau menang btol2 aku start blogging


30 Nov 08: Arsenal 2-1 Chelsea - Yeah!~ buat2 lupa lagi..


2 Dec 08: Arsenal 0-2 Burnley

12 Dec 08: Arsenal 1-1 Middlesbrough


Padah Melanggar Janji..

Apa kena mengena blogging dengan result bola?

Abang Wenger

No comments: