Tuesday, April 6, 2010

Atan

Pagi tu aku pergi kelas macam biasa.
Pakai baju yang biasa.
Beg sandang yang biasa.

Tiba-tiba

"Eh Yop, ko minat Arsenal eh?"

"Aah. Awat?"

"Aku pun minat Arsenal jugak"

"Eh? Bila hang layan bola? Tak penah tengok hang lepak tengok bola pun?"

"Memang aku tak layan, tapi aku memang minat sangat dengan Arsenal"

"Ok. Bagi aku satu player Arsenal yang hang kenal."

"Hmmmm.... Frank Lemperd"



Malam ni kalau Arsenal menang lawan Barca secara otomatik aku pergi opis sok pakai baju Arsenal.

6 comments:

azie said...

muahaha..chelsea kan?
memang best post ni. haha

Ilyas Zubir said...

pandainya..
nasib baik hang tak cakap real madrid

HaRE said...

sapa mamat tu? geram plak aku. kerol ka? nyahahahaha

misae@ainiliyana said...

haha..aku lgxtau pepe pasal bola..

khai. M said...

eh hare..kaitan dgn aku plk..ha3..kompem la bkn..

try ko bc mula2 nk p kls..tb3 bwh p opis plk..100x aku bc konpius...ha3.

sape ek..?

Ilyas Zubir said...

bukan kerol..
ada la haha