Friday, August 7, 2009

Nak update masa weekdays penat, update masa weekend malas

Kalau dulu aku jumpa orang aku aku baru kenal selamba ja aku hulurkan tangan sambil sebut 'Yop'. Dan mereka akan membalas dengan nama masing-masing.

Tapi sekarang bila aku jumpa orang aku cuma lambai dan tunduk sikit sambil cakap 'Yop' tanpa hulurkan tangan.

Maafkan aku. Aku bukan sombong. Tapi aku agak takut dengan H1N1. Aku bukan takut dijangkiti dari kamu. Tapi aku takut bakal menjangkiti kamu.

Boleh saja kerap basuh tangan dengan air dan sabun (macam iklan) tapi aku terlalu malas untuk itu. Maafkan aku.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Aku syak H1N1 turut mengganggu sistem pemikiran manusia dan pembuat iklan macam cream-o telah dijangkiti wabak itu. Apa kejadah nak menyanyi sambil menari dalam supermarket sekali ngan pak guard?

update minggu lepas: 1 kematian di Miri

1 comment:

Ahya said...

haha.
that adv sux~
:P