Wednesday, May 27, 2009

From Zero to hmm... Zero


Klik untuk besarkan gambar ya adik-adik. Kalau tak clear jugak pakai teropong. Tengok dalam bulatan tu. Silap. 'Bujur'an

Awal-awal permainan aku agak goyang. Pemain ini tak henti-henti mengasak Barca. Asak asak asak. Tak lepas. Free kick tak masuk. Asak lagi asak lagi asak lagi. Free kick ke laut.

Counter attack. Gol. Barca 1-0 Man U.

Selepas itu tiada lagi aksi asakan beliau.

Cuma kamera zoom untuk meneliti pertukaran raut wajah beliau yang seakan-akan nak berak saja.

Bosan bosan bosan. Gol. Barca 2-0 Man U.

Oi budak2 Chelsea. Kalau aku kata Chelsea jauh lagi power dari Man U setuju dak?

4 comments:

Yapau said...

Saye peminat Chelsea..dan saye setuju..Go Blues..huhu

QifA said...

Cristiano mmg meloyakan aku. Raut wajah bukan saja macam nak berak, tapi lagi teruk dari pelakon-pelakon drama murahan.

Ilyas Zubir said...

yang aku takleh blah tu ulangtayang bukannya banyak kat try2 yang marabahaya..fokus muka ronaldo ja banyak kali

HaRE said...

mmg Chelsea maen sedap lg.
wahahahaha~
buang masa aku je tgk final tu rasa.