Monday, June 22, 2009

Sedangkan Pantai lagikan Berubah. Inikan pulak Perut yang Boroi Selepas Berjaya Dapatkan 6-pack dengan Susah-Payah

Aku paling tak boleh blah bila kawan-kawan aku menjauhkan diri dari aku atas alasan bodoh.

Paling tak boleh blah yang terus boikot aku lepas aku putus dengan kawan mereka.

Hantar komen tak balas. Chatting buat bodoh. SMS entah baca entah tidak.

Tadi aku jumpa boyfriend yang kau agung-agungkan di depan khalayak ramai di pasar malam satu ketika dulu masa aku tengah siapkan apam balik spesel free untuk kau.

Dia bermesra-mesraan dengan perempuan yang jauh lebih superb dari kau atas bawah. Tengok aku sambil senyum kambing. Tiba-tiba aku TERangkat 'two thumbs up' membuatkan dia senyum sampai ke telinga.

Padan muka. Melayang la terus dengan mimpi-mimpi indah tu.

(entri ini ditulis masa cuti sebelum start praktikal hari tu.)

7 comments:

AK said...

somehow... i cant relate the title and the entry... huhu

*two thumbs up*

pujah said...

ko ni tadek keje ke? ke nk keje hr jadi typewriter yg kne sexual harassment mcm aku?

HaRE said...

mmber hg tu mmg sial ah. kalo sbb ex je pn nak putus kawan, sakit ah cmni. mmg x da kwn la hg... aku pn. hahahaha

Ilyas Zubir said...

ak: aku tatau nak letak title apa haha
pujah: ada ka staf pompuan nak wat sexual harassment kat aku?layann sudah
hare: aku tak kesah beb..buat la taik..kalo dia baik ngan aku kan bleh ja aku layankan bagi penyepak kat bf dia

QifA said...

hoho..

manusia ni macam2 ragam.

ym aku nombor hang kat msia. aku dah ilang kot.

pja said...

xtaw nk komen pe..sbb ak xphm pe pon butiran nyer..

tp ak nk thumbs up gak la..4 kali..hehehe

Kamal said...

weh, apo kaitan dgn perut boroi?? hahaha.