Tuesday, March 17, 2009

Bertukar Warna, Bertukar Corak.

Ini bukan entri berunsur politik. Bukan.

Sebelum pilihanraya itu hari, ada 1 parti itu berjanji untuk memajukan pertanian di negeri tanah tumpahnya darahku, negeri Kedah Darul Aman.

Katanya untuk menjadikan Kedah sebagai 'Belanda' Malaysia.

Aku tak ambik port pun sebenarnya isu pertanian di Kedah kerana aku tidak mempunyai sawah padi. Bapak aku juga tidak punya itu. Senang cerita memang famili aku tidak punya sawah padi. Tapi satu benda saja aku concern.

Err.. agak2 nama aku kena tukar kepada Ilyas van Zubir tak?

5 comments:

raihan said...

haha,mati2 aku ingat hang tukaq layout blog hg td sbnrnya....en ilyas van zubir...:-)))

Ilyas Zubir said...

owh sebab title tu ka?
saja ja huhu

dayahAdnan said...

mestila takyah tukaq~warna kulit tak matching!
hahahahha

Ilyas Zubir said...

kasar tu dayah..
sila search 'clarence seedorf' di google image..dia player belanda, amacam kulit dia?haha

Anonymous said...

hohoho..
bengang ke dayah 2..