Sunday, March 15, 2009

Haih~

Sebenarnya dua hari lepas aku ada menulis entri terbaru tapi terpaksa aku batalkan dan biarkan saja entri tu dalam draft untuk kegunaan di kemudian hari.

Ceritanya lebih kurang macam ini:

Liverpool 4-1 Manchester United

yep..they did it...again.

Mula2 menang dengan Real Madrid 4-0.
Sekarang membelasah Manchester United.

Kedua-dua team yang dibelasah memang bukan calang2 team. Antara the best football team in the world. Very dramatic. Tahniah Afique, team hang memang the best!
Cukup cerita tentang Liverpool.

Cerita seterusnya:

Arsenal 4-0 Blackburn Rovers

Arsenal belasah Rovers? Ya. Dengan 4 jaringan.
Sepatutnya 12-0..mungkin?

Aku tengok match ni separuh masa kedua semata2 sebab aku baru balik dari lab atas urusan PSM. Masa itu Arsenal baru leading 1-0.

Mula saja kick-off Arsenal terus mengasak kaw-kaw tanpa memberi peluang langsung Rovers menyerang balas tetapi peluang saja tak cukup untuk menang.
Semua salah dia!Selepas aku membuat perkiraan kasar ada lebih 6-7 kali peluang yang dilepaskan termasuk 3-4 kali one-on-one yang kalau bagi Safee Sali mungkin boleh jaringkan 1-2 gol.

Komen Arsene Wenger tentang persembahan Bendtner itu malam:
“He likes to play as the lead striker and he has power and pace. He understands the game and he’s only 20 years old, people forget that. I think it completely wrong to boo him.

Ok bro Wenger. I'll wait. Mungkin pada umur 28 dia mungkin boleh menyamai Thierry Henry.

Mungkin?

Nasib baik Eboue yang aku benci tu mengubati luka hatiku dengan score 2 gol dan tarian lawak dia haha.

4 comments:

QifA said...

hoho

arsenal pon men power. Arshavin power dol.

thanx thanx bagi nama aku mencapap kat blog kau

QifA said...

bendtner truk sgt la men. kena dapat 100 peluang jaringan baru boleh skor.

eboueu punya celebration takleh blah..arshavin usha pelik sebelum gi celebrate ngan eboueu.

Ilyas Zubir said...

haha aku tau ang kan die hard fan liverpool dulu kini selamanya beb..
yep..arshavin terbaek..bendtner terhampeh

Tuah Izwan said...

yeah...arsenal mmg terbaik.

Bendtner tue simpan jer r kat bangku..